utvecklingstörd?

nej, utvecklingsamtal, höhö min humor är på topp som vanligt XD
har precis haft det, det gick bra som vanligt med samma frågor blblablaa
idag så har jag siri och malin tjocka oss med min kladdkaka :) aahha känns bra att vara bra på nått hhah eller vad säger ni?
den vad god dock lite för kladdig så nu har jagj ont i magen "/
asså det är svårt att veta vad man får betyg egentligen, vi har inte ofta samtal om hur vi ligger till så hur fan ska man veta? jag har typ ingen aning.....inte så bra antar jag :*(

nu sitter jag och väntar på att therese ska ringa och säga att hon har slutat skolan så att jag kan gå hem till dom så länge, ska träna innebandy senare ikväll, måste plugga innan oxå, åhhh jävla cp matte och datorkunskapen, jag måste verkligen ta tag i det här nu inna det är försent... men jag behöver nån som man motivera mig!! HJÄLP

sitter nu och lyssnar på rixfm, gar inget bättre för mig, måste plugga matte, hörs senare cíao

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback