vad ska jag göra?

mitt mål är att bli en stor, känd råpantad bloggare som bara skriver som mode, fashion blabalab,
eller inte, det är det största som folk skriver om som bloggar, dvs, typ blondinbella, kenza, osvosv.
jag bloggar för att det känns skänt att liksom skriva av sig, dela med sig lite till andra.

asså jag får damp, min mage är cp det känns som om jag har typ nervryckningar precis under revbenen, jag blit tokig! tänk om jag har fått en tumör eller nått? jag kommer dööööööööööööööööööööööööööö
måste kolla upp det där, det känns inte bra, läskigt gahh.

Min telefon funkar igen :) malin häljpte mig imorse. asså så är det alltid, igår så la min telefon av efter att den typ hackat upp sig, jag tog ut batteriet som jag brukar när det händer så.... så den ville inte starta igen! så jag fick ta min gamla cp telefon, men som sagt nu funkar den igen,,

nu skriker alla: det snöar! cp vinter ska den aldrig ta slut? jag ´som har högklackat på mig (!) jaja man måste vell bestraffas på nått sett?


jag vill ha våååår 178909-716 ( bild lari)


Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Aja baja.. inte stjäla bilder från mig utan att fråga!

Du får gärna ha kvar bilden, men skriv att du har hittat den hos mig är du snäll...


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback