back again :)

förlåt för ännu en super kass updatering. Ska försöka sammanfatta hur helgen var + hur eländig vandringen var :S
jo vi började ju vår tripp från stationen kl 14.40, varmt som fan vare och jag hade full utrustning, shit vad väskan vägde :S heh och ändå så hade jag inte alls mkt med mig, fattade inte riktigt vad det var som vägde så jävla mkt?- men iallafall.
vi gick från byskhyttan och vår vandring till första stoppet skulle vara 3 km. men efterosm vi i våran grupp inte hade någon direkt kartläsare så gick vi typ det dubbla. så efter ett tag så började jag få skoskav av skorna som jag lånade av siri.. fy fan säger jag bara. ska äldrig mer gå i skor som jag inte gått u förut!! liksom hela vandringen blev typ förstörd tack vare det. när vi var framme hos ubbe ( det första stoppet ) så tog vi en liten pause. vi skulle sedan gå vidare typ rakt in i skogen och fick nu använda oss av bara kompassen i stort sätt..men det gick ganska bra dock så hade min skoskav l´blivit sämre så jag dog typ.

sen när vi väl var framme kl 9 på kvällen så var det dags atr sätta upp tältet som vi hade glömt, eller i allafall halva tältet. dvs yttertältet. så natten blev kaaaaaaaaaaalll. jag åt mina pannkakor som hade blivit äcklliga av omskakningen i väskan. sen så satt vi runt brasan och umgicks. vi satt uppe till 12 för att fira malin som blev 17! vi sjöng och sen begav vi oss mot vår sovplats som skulle förställa ett tält. hur som helst så var natten skit dålig och dagen liksaså.
men jag övergav min höjdskräck och klättrade på simonsbreget som jag egentlgen inte vågade. sen fick jag skjuts av olle till busstationen och sen skulle jag hem för att fixa mig inför festen hos malin :) jag körde moppebilen en liten bit woho vad jag är bra höhöh

sen så i lördags så åkte jag till kim och kom hem igår kväll.. så har min helg varit. jag är helt slut och en jobbig vecka väntar framför mig. hur ska jag klara pressen? 
nästa helg går bort då vi ska paddla hela fuckning helgen!? cpcpc

aja nu ska jag kila ha ne bra dag

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback