knatteträningen:S

ja, nu var det ett tag sen som man satt här igen.
sov hos kim igår så jag fick sovmorgon till 10 idag :) fett chill!
imorgon fyller robban år och han är sista man ut för den här gången, sen dröjer det ca. 1 månad innan man mästa gå upp vid halv 6 ehe. var även hos tandläkaren idag och bytte tråd, nästa gång så får jag rälsen i underköken oxå. jag frågade när jag ungefär skulle kunna tänkas bli av med den och kankse till nästa sommar sa han så dte känns ju ganska skönt!
idag så har jag haft min första knatteträning med 4-5 åringar tillsammans med josse. Tog över maddes lag efetersom hon ska börja träna lite äldre ungar. de gick bra, dock var de lite vimsiga och två skitungar bråkade hela tiden ( VAD FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ ? :S ) heheh nej men det är nog en bra erfarenhet + att jag troligtvis ska få jobba med den på dagiset som jag fått sommarjobb på i sommar jag jag glämde att berätta! :) kul va

nu ska jag fortsätta med mitt arbete, eller snarare sammanfattning på antikens grekland vi hörs pusus

Kommentarer
Postat av: josefin

hihi, helene då :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback