plugg plugg

hej och godmorgon alla glada filurer :) nu sitter jag här igen, men plugandet i högsta hugg. vaknade tidigt imorse typ vid 9 eller lite tidigare kanske klockan var. har pluggat matte i typ en halv timma, måste verkligen repertera inför provet som vi har på torsdag! shit asså jag kommer inte foxa det :S! :(
nu har jag tagit en pause från alla siffror och phyttan, måstye repetera mitt föredrag om sexuella övergrepp mot barn som jag ska läsa iför klassen imorgon bitti., hmmp

plugg plugg. sen på torsdag blir det ut och vandra tills på freäädag då man kommer hem igen., tur som fan att det ska bli shysst väder hela veckan i allafall. annars hade jag nog inte pallat hänga med asså.
funderar på hur jag ska fördriva resten av dagen. kankse ut och gå som vanligt? jo det blir vell så. man kan inte få för mkt motion? eller.

vi hörs puspsus

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va matten suger!
Plugga med mig imorgon? :)

2008-05-06 @ 14:10:58

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback