ÄLSKA DENNA VECKA!

hejhej, vet ni? kemiprovet var bajssvårt och det tyckte nog resterande av klassen om man kollade på deras reaktioner efteråt! Nu är det inga mer prov först om två veckor, förutom en fysikrapports inlämnning nästa vecka! Men det är för övrigt jävligt lugnt!!! Idag efter skolan och gick jag och tränade med madeleine på friskis! fett skönt, men vi fick inte så mycket gjort för vi var trötta! Så imorgon blir det andra bullar, ska träna imorgon medans kim tränar fotbillspojkarna i mma :P.
Imorgon får jag träffa min älskling igen :) saknar dig babe! (L)

idag så fick jag ta bort en del av min tandställning! Den som jag hade i gomen för att överkäken skulle bli bredare! så nu är det en grej mindre! till sommaren är jag FRIII! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAMLA POÄNG, VINN PRESENTKORT!

BLI MEDLEM GENOM MIG OCH FÅ 100 I STARTPOÄNG!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=116501

2008-11-18 @ 18:08:10
Postat av: Lisa

det är så skönt att slippa tentor och prov

2008-11-18 @ 18:55:31
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback