att välja rätt

Ända sen jag var liten så har jag velat vara/ bli veterinär, men igår så stod det klart för mig, vet inte varför men det kändes fel på nått sätt. Det är nog inte det jag vill bli egentligen. Jag älskar djur, och det är det jag vill hålla på med, men vem säger att man måsste jobba med det för det? räcker det inte med att man kan ha djur hemma och på fritiden. Jag är inte intresserad av att operera och jag känner inte för att plugga som en idiot, försöka komma in på högskolan i UPPSALA och plugga ytteligare 5.5 år som en galning.
Jag orkar verkligen inte det. Så därför så har jag tänk att handel kankse är nått för mig?, jag gillar att hålla på med service och dyligt, att bli chef över nått företag, vore shysst. Eller varför inte skaffa eget?
Det finns så många möjligheter, varför snöa in sig på en sak som ändå känns jobbigt? Imorgon så ska jag prata med Annika ( syo ) och fråga vad som krävs för att komma in på handel.
hur tycker ni jag ska göra??

                          

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback