åttor och work your body

Nu har vi precis dansat klar för idag! vi har kommit helt okey långt, men har lååångt kvar!! första refrängen är klar men anledningen till att det tar sån jävla tid är nog att vi är refektionister! allt måste matcha till musiken och takten och så vidare....

Skolan idag har inte gått så här segt på vet inte hur länge! Just nu har jag verkligen ingenting att göra, ska vell försöka skriva klart min labbrapport som jag skrev på imorse.... Nu sk ajag springa och möta upp corris på stan hare!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Behöver du lite små och bra tips om hår & hud :)?

Kolla då mitt senaste inlägg !







Take Care / N

Postat av: B L O N D I N A

sv: hahah smartis ;)

2008-11-21 @ 08:42:08
URL: http://blondina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback