Back in town;)

eller snarare hemma. Idag så gick jag efter utveckligssamtalet och tränade och Friskis och svettis. Helt okey kul. dock lite tråkigt eftersom jag tränade själv, men jag är nöjd. jag cyklade och gick på cross trainers sammanlagt typ 1.3 mil! det kan jag känna mig stolt över! :)

aja nu sitter jag iallafall hemma och pluggar och pluggar. snacka om att jag inte har haft något liv den här veckan, och så kommer det nog fortsätta ändå tills innan jul... Har bestämt mig att från och med idag ska jag skriva veckoplaneringar som jag ska följa. Det blir mycket lättare att hålla koll då!, det är nu bara 27 dagar kvar. 29 skoldagar dvs tills JULLOOOOOV!!!

Nu ska jag tillbaka till mitt pluggande, önska mig lycka till. Hörs sen puss och kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback