godmorgon bloggen!

hejeh, sitter och bloggar lite i skolan, innan lektionerna börjar om 15 minuter.....Idag så är det ganska öugn tpå schemat. Först fysik, sen matte- kort lektion för en gångs skull och sen ska jag gå och gymma med corris på friskis under vår långa håltimme på 2.45 timmar och sen ska vi har gympa: DANS STÅR PÅ SCHEMAT DÄR! vi ska hitta på en egen dans och visa upp den inför hela klassen... lite nervöst ihih

Imorgon så ska allafall kim komma hem till mig! det har jag bestämt. IMORGON ÄR DET TREDAG OCH EN VECKA MINDRE KVAR TILL JUUULLOV! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*

Postat av: tin

kul med fysik :)

2008-11-13 @ 11:14:28
URL: http://tins.devote.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback