Helt sjukt, idiot!

"Just den tiken har mannen köpt billigt via blocket av en ovetande barnfamilj som sålde henne i tron om att hon skulle få ett bra hem"

"han planerar att starta ett eget sexcenter där han ska bjuda ut sina djur till betalande"

"svårt att hitta nån som vill låna ut sitt djur för sex"

"de kan ju inte hävda att någon sätter på hästen mot hästens vilja, för vill inte hästen, då jävlar flyger man ju iväg som ett frimärke!" (männen skrattar)

"Jag gick ut i en hage med en back med äpplen, och så tog jag backen och ställde bakom. Sen satte jag igång med hästen, hade den tagit ett kliv framåt så hade jag ju trillat. Men den stod ju så stilla kvar där"

Blir så illa berörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Stackars djur :(
Kolla här ----- >
LÄNK 

Jag har kopierat denna text från stinalee, anledningen till det är att jag blir så jävla stört arg när jag ser männiksor som gör sånt! fan vad störd man kan vara! SEN NÄR BLEV DET LAGLIGT, ELLER DET KAN DET FAN INTE VARA! finner inga ord för sån grymhet och oförstånd hos mänskliga varelser!! FLER BORDE GÅ EMOT DET HÄR OCH SE TILL ATT DET FÅR ETT STOPP!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag håller med dig! Jag blir väldigt upprörd och förbannad på folk som gör sådär mot djur, dom personerna borde fan dö. (Tycker iaf jag) Det är en självklarhet att det borde finnas lag mot människor som har sex med djur. Man kan betrakta det precis som en våldtäkt, djur är ju också varelser och dom har också känslor.

Postat av: -

Ja, sånt där är mycket värre än att slakta djur för att sedan äta dem, eller klä sig i deras päls....

2008-11-13 @ 01:11:18
Postat av: Linda

Såg det programmet också.. HELT SJUKT!!!!!:(



<3

2008-11-13 @ 02:10:59
URL: http://lindabylund.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback