JULKLAPP

denna telefon önskar jag mig bla i julklapp! jag är kär, den har allt som en telefon ska ha! nån som vet om den är bra??
SGH-i900


mobilen som har allt Möt Omnia i900, en mobil fullmatad med allt du någonsin drömt om. Förutom en stor pekskärm har Omnia en 5 megapixelkamera, videokamera, videospelare, musikspelare och FM-radio. Men det slutar inte där. Mobilen fungerar också som din handdator eftersom den baseras på Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional. Med inbyggd gps, 16GB minne, plats för minneskort och en hel rad andra smarta lösningar kan man faktiskt säga att Omnia har allt.

Åh vad jag vill ha den!!


Kommentarer
Postat av: Julia

snygg blogg!

Postat av: Isabelle

Hej jag har en liten tävling på min blogg just nu så det är bara att delta om du vill! :)

2008-11-25 @ 19:07:06
URL: http://isabellexx.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback