känn dig utmanad!

så här kul har jag, fast jag egentligen måste plugga matte, men det här går fort!

Utmaning

VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Jag hatar mörkret, småkryp ( även fast jag bor på landet så hatar jag de små äcklerna!)HUR SER DIN IDEAL KILLE UT? tall, dark an handsome
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? på min vänstra lilltå, nej men jag vet inte ingenstans
DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? ingen speciell faktiskt
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? nepp, tandborste duger bra
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR? ingen aning, 2 kanske.
ÄR DU KÄR? jaa :D
ÄR DU I ETT FÖRHÅLLANDE JUST NU? japp :)
OM INTE, NÄR VAR DITT SENASTE? har vart tsm med kim i snart 7 månader! :)..
ANSER DU ATT DU ÄR EN BRA FLICKVÄN? ahha jaa så länge kim inte jävlar för mkt ! :D
VAD HAR DU HUNNIT GÖRA IDAG? tränat, skolan, tränat, bloggen och SKA snart plugga!
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Plugga, sova.
VAD VILL DU HELST HA JUST NU? massa pengar och kim!
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? tv:n, nån kollar på jerry springer, han suger för övrigt
VILKA ÄR DINA FAVORITSKOR? Har inga som jag VERKLIGEN älskar , men har ett par skor..
ANVÄNDER DU LYPSYL? Jo ibland, när det behövs.
ÄR DU ARG OFTA? nej jag är en ganska glad person.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN VAD DU ÄR? nej inte säga det, men om jag säger hur gamal jag är så har det hänt att en del säger att de trodde jag var äldre!!
VAD KÖPTE DU SENAST? det var länge sen jag köpte ngt, måste spara pengar.
HUR LÅNG ÄR DU? 171 cm
VILL DU GIFTA DIG? Om allt går som planerat ja.
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN? Finns så många, kan inte välja (a)
VAD BRUKAR DU HA FÖR SMINK? consealer, foundation, lite rouge, maskara.
ÄR DU RÄDD FÖR SPINDLAR? jaaa
ÄR DU BRA PÅ ATT KYSSAS? i guess so :)
ÄR DU LESS PÅ ATT SVARA PÅ FRÅGER NU? lite smått, det är inga roliga så ja


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback