ont det gör ont med det går...

det gör ont en stund på natten men inget på dan. Just den refrängen stämmer faktiskt med hur jag mår just nu! jag är så jävla ont i halsen och är genomförkyld. På natten gör det så himla ont att jag varken kan svälja eller ta ett djupt andetag för att somna om! fattar ni hur jag har sovit då de tre senaste nätterna?? På morgonen måsta jag dricka en varm kopp te för att överhuvudtaget kunna prata utan att halsen blöder! hoppas det blir bättre snart..

igår så var jag hemma hos kim, och då lät och lite rolig eftersom jag var grymt hes och ändå så pratade jag för fulla muggar. Då var kims lillebror tvungen att fråga:
- Asså kim vad går hon på?
hahaha vad jag skrattade , var det verkligen så illa? ahah

Idag så var det ganska chill i skolan, torsdagar gillar vi!! matten gick som en glans och jag börjar fatta mer och mer nu. Känns bra inför provet på måndag! :S på Gympan så ska vi börja med att göra en egen dans som vi ska redovisa för hela klassen om typ 4 veckor. Gash vad jag( vi ) kommer göra bort oss ahahaha. Men det kan nog inte vara värre än de andra i vår klass som inte kan dansa alls, hahaha skoj ska det bli och se hur alla rör på sig så fint till valfri musik! :) ahahaha

imrogon är det sista dagen innan helgen, och sen börjar monsterveckan med 1000- tals läxor. Jag undrar bara hur jag ska kunna ladda upp inför veckan om jag måste plugga hela helgen???

Aja nu ska jag äta maaaaaaaaaaat
puss och pill vart du vill, som vi brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Denise

Usch vad jobbigt, krya på ig :)

Glöm inte ställa en fråga i min första frågestund hehe ;)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback