sugen på skolan??

hejhej, nu är det söndag... vilket innebär skolan imorgon...! jag känner mig så jävla otaggad så att jag blir tokig! orkar verkligen inte skolan, allt känns så meningslöst liksom.
Hela helgen , eller snarare lovet har jag spenderat med älsklingen! gud så underbart det har varit, igår så hade vi varit tsm i 6 månader, gud vad tiden går fort och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går! jag trodde verkligen inte att det skulle hålla så här länge om jag tittar tillbaka och jämnför på mina tidigare förhållanden!
men jag kan inte påstå att de var speciellt lyckade så jag räknar bort dem!
allt känns liksom så himla lätt när jag är med honom! jag kan vara mig själv och vågar säga och göra vad fan precis jag vill! Det är så dte ska kännas. Man ska kunna gå osminkad, i skabbiga kläder men ändå känna sig uppskattad! och det gör jag! Typiska söndagar! slappdag.

för att fira 6 månader igår så gick vi och såg den nya bondfilmen! den var grymt bra tycker vi, nått jag kan rekomendera. Nej nu ska jag inte sitta här mer, jag ska göra mig iordning för att sedan kolla på ännu ett avsnitt av parlamentet!

              


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback