varför all den här julstressen?

Redan nu så har folk kommit igång med att börja julhandla, springa runt på stan som galningar för att få tag på det dom vill ha. Jag hatar verkligen all denna julstress och förstår inte vad den ska vara bra för. Tänk hur härligt det skulle vara att bara åka bort över jul, ta med sig sina nära och kära och bara resa till Thailand och komma tillbaka till våren. VORE INTE DET NÅGOT??!!  Asså jag har verkligen ångest inför det här med att handla julklappar till hela släkten, jag har inte direkt en feting plånbok så jag får vell köra på budget i år.. Men det är väl tanken som räknar eller?? Vad är en bra present till sin pojkvän!!??? jag är i behov av alla tips jag kan få! :)

Kom hem precis från kim för alla er som är så himla intresserade höhö, nej men jag saknar honom redan! Även fast vi har träffats hela helgen så saknar jag honom så mycket att jag bara skulle kunna lägga mig ner i sängen och gråta av saknad och lycka av att jag har hittat min själsfrände! Jag älskar verkligen dig Kim Björnbakk, du är mitt allt!

Lite utfyllnad för detta inlägg! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback