krångel!

hejhej, jag har presic suttit ett tag och försökt fixa lite med bloggdesign på egen hand, så jag skapade en testblogg, men det blev skit så jag tog bort den, jag vill verkligen göra om min blogg men vetefan  hur jag ska göra det! hmm nån som känner sig manad?? aha

aja nu ska jag försöka sammafatta min dag, gick upp vid 8, trött som fan kenny skulle ju åka idag och jag skulle vara barnvakt, så det blev att gå upp tidigt! först så spelade vi klart gårdagens runda monopol, sen gick vi en långpromenad med hunden, skönt. Sen blev det att stå och göra pannkakor, sen så kollade vi på SEX AND THE CITY filmen!! fan vad bra den var verkligen en film som alla tjejer borde älska!
sen så lagade jag mat tills de andra kom hem... imorgon ska jag vara hos tandläkaren kl kvart i 8! ska till tanläkaren, .... sen blir det förhoppningsvis att åka till k-holm och hämta ut mitt id kort! äntligen!! sne ska jag åka till älsklingen! :):)

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback