varför lumpen??

dagens inlägg kommer att handla om en sak: LUMPEN, det är nämligen så att kim ska åka och mönstra imorgon, och på onsdag. Men varför vill man göra lumpen egentligen?? varför MÅSTE alla killar göra det? varför inte bara låta dem som vill göra det iställer gör det?  varför göra nått mot ens vilja. Och om man biir så illa tvungen så gäller det att komma på en jävligt bra ursäkt för att slippa, typ jag vill bara gå med i lumpen för att lära mig döda, jag är allergisk mot all mat... osvosv.. borde funka don´t you think?

aja, om kim bestämmer sig för att gå med i lumpen så kommer jag sakna honom och få tårar i ögonen ':(  men vad han än väljer så kommer jag stötta honom till 100% det är ju det var har varandra till, att finnas där oavsett vad!

aja nu ska jag göra lite på idrottsarbetet, och jag har vart duktig och tränat idag :D:D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lumpen är frivillig nu för tiden,, man har ingen skyldighet längre på samma sätt !

2008-10-21 @ 21:52:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback