fredag

godmorgon, idag hade jag sovmrgon! fan så skönt det var, tog bussen kvart i 9 istl för kl 20 över 7!,
idag så är det inte så mkt att göra i skolan utan, en svenska lektion och sen en biologilektion på eftermiddagen!
ska träffa kimpa efter skolan, men jag måste ta en buss hem eftersom vi ska fixa hemma och städa. överallt innan visningen på söndag!
och då ska blir det grönan! hopppas vi får fint väder då!! viåker dit varje år, samma dag, det har blivit som en liten tradition hahaha ! :)
ha en bra dag puss

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Okej, men har du msn så kan vi prata där? :)

adda min ,
[email protected]



jag tog 80 för att göra en egen design förut, beror på hur mkt du vill ha fixat :)



men adda mig så snackar vi :)

2008-09-05 @ 09:58:16
URL: http://akolan90.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback