godkväll

hejhej, nu har jag nyss sett på idolm som säkert 99 % av sveriges befolkning oxå gjorde? haha vem kan missa det?!,
Juryn verkar helt okey, men en sak som jag stör mig på är att man nästan bara får se de dåliga och inte de bra. Visst är det roligt att se när folk gör bort sig i tv, men inte i en timme, det blir lite för mycket trams då..!!

idag så har jag haft knatteträning, det skulle vara den sista för mig den här gången, men jag vet inte vart mina ersättare tog vägen så jag var själv, med det gick bra och det avr roligt. Faktiskt! Det var tre nya som hade börjat, och det var jätte kul, jag skulle lätt kunna fortsätta om det inte var / kommer blir så mkt läxor.. så man får ju prioritera lite....
Idag har skolan vart skön, eller hade bara tre lektioner men de var typ 1.5 timmar styck, så det blev ganska segt,
Efter skolan så gick jag och corris hem till kim där han och pontus väntade glatt på oss! ahha
sen när vi skulle bege oss till bussen hem så hittade inte kim sin plånbok så han sprang, och jag oxå för den delen runt i hela jävla huset och letade som yra höns men vi hittade den inte! så vi beslutade oss för att gå tillbaka samma väg som de hade gått dit ( hem till kim ) och vi gick den vägen tillbaka, förbi poliskontoret, och såklart så hade han glömt den där i en soffa! snacka om att ha tuuuuuuuuur, sen blev han glad igen och bjöd oss på GLASSSS
ha en bra kväll pöss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback