heeelg!!

hejhopp! nu är dte äntligen helg och dagen började med vanliga lektioner fram till kl 11, sen kl halv 1 så begav vi oss ner till vallarna för att delta i ensparken!.. vårat lag vann inte, men det gör inget för det var ändå äckligt prisgodis! så det så.

sen så begav vi oss ( jag corris nina och amanda ) upp till stan för att ta en fika på hellmans eftersom det var ninas stora dag idag! GRATTIS 17 ÅR! sen så mötte jag upp kim på stan,.. corris skulle köpa en ögonskugga, men det sket vi i så vi gick runt lite kollade i affärer och sen så mötte jag rosi och robban på stan så jag åkte med dem hem.
nu sitter jag här jag jag ska göra sallad nu så vi hörs sen pusss

Kommentarer
Postat av: MH

Äntligen! Visst är det alltid lika underbart med helg? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback