läxorläxor

hej hej, nu är jag hemma från skolan, träffade kim ett litet tag efter skolan, det var mysigt sen tog jag en buss hem., mötte gustav, malin,corris, och sandra på stationen så jag samtalade med dem ett litet tag...
dagen idag har vart både till och från, jag känner mig seg och helt jävla mega trött! jag känner att jag måste träna, men jag är rädd för att jag bara framkallar alla sjukbekterier som ligger och trycker, sen kanske jag blir megasjuk!! och det har jag vekrligen inte tid för!!!! nej nej hatar att vara sjuk när det är så högt tempo i skolan, så jag är rädd att jag missar en massa skit då!!
nu är Rikard och Nathalie här med deras nyfödda ( våran kusin ) bebis här, Matilda fick hon heta! hur söt som helst, hon ligger och sover just nu.. söööt

saker att göra ikväll:
# plugga fysik, kemi och matte!
# träna?? jag hinner fan aldrig!!
# duscha och sen fixa inför imorgon!

hoppas ni får en trevlig kväll och krya på er ni som känner er lika sjuka som jag höhö

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback