man inser inte vad man har försten det är borta!

jag har tänk mycket på det har att ge och ta, och att älska för stunden...

igår så kändes det ganska jobbigt mellan mig och kim, vi tjafsade lite och jag kände mig allmänt irriterad bara efter en helstressdag på grönan. Tyvärr så var det inte meningen att de skulle gå ut över honom, för han hade ju egentligen inte gjort ngt.... men han frågade mig om jag verkligen tyckte om honom lika mycket som förut. Och det var då allt brast för mig, jag var tvungen att känna efter och fråga mig själv vad jag gjort för fel, han skrev världens gulligast sms, om hur mycket jag betyder för honom och att han vill göra allt för att inte jag ska vara ledsen eller må dåligt.
Allt blev plötsligt så självklart när han sa de sakerna till mig, han tyckte att jag ibland var kall och stängde honom ute, och efter min funderare så kom jag fram till att anledningen till att jag nog har stängt honom ute ibland kan ha vart att jag har svårt att riktigt släppa in ngn för nära, eftersom mitt förra förhållande inte var perfekt och att jag har förlorat så många som jag verkligen älskat!, därför kan det kännas extra jobbigt att ta till sig det och aceptera att nån älskar en så mycket utan att man behöver känna sig illa till mods, och undra om han verkligen menar det!
Jag tror helt enkelt att jag är rädd att förlora någon som jag älskar så mycket,!!
jag älskar dig kim så himla mycket! du är mitt allt och jag vet inte hur jag ska klara min vardag utan att vara med dig, prata eller bara höras av!, du ska veta att du är dte bästa som hänt mig och att jag älskar dig så himla mycket!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

alltid jobbigt med någonting i ett förhållande... sant men trist.. menmen, hoppas ni löser det iaf. kram

Postat av: NATASCHA

håller med dig.. vet hur det känns..

2008-09-09 @ 08:26:30
URL: http://juustlooveit.blogg.se/
Postat av: SOfia

, är din överkropp helt naken på bilden ellr???

2008-09-09 @ 17:08:08
URL: http://meloonia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback