trevlig helg!

helluuuu det var ett tag sen. har inte kunnat skriva på mycket eftersom jag inte vart hemma på hela helgen typ... aja nu ska jag sammanfatta en lång helg kort.

ifredags så åkte vi hem till malin, vi var ett gäng tjejooorrr det var skit kul..... en del drack för mycket en del inte..... aja
sen så kom kim och hämtade mig ochs en så åkte vi hem till honom.. sen på lördagen på eftermiddagen så åkte jag och kim hem till mig för att käka middag med cindy och fred och sen åkte vi till mellösa på fest,,, inte lika kul där men helt OK... sen så fick jag ta hand om min kära polkvän som hade druckit en aning för mycket... inte ssåååå kul, men vad gör man inte för den man älskar? ahha :)

idag( söndag) så sitter jag hemma hos kim och ska plugga, kim är och tränar som vanligt så jag får sysselsätta mig på annat sätt... gick nyss en promenad med hans mamma, det var skönt

puss på eer! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, fredagen ägde! :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback