vilka betyder?

hej,. nu känner jag att jag bara vill skriva av mig lite, annat än vad jag gjort idag osv.. jo en sak som jag har tänk på påsistone är mina kompisar och vilka som verkligen är värda att ha kvar, vilka som man vet inte sviker eller dissar, jag tycker att man ska inte hålla på och tönta sig, som alla tjejer är bra på dvs, stöta ut, ge arga blickar, ignonera, jag skriver inte det här för att jag blir behandlat så men jag vill bara få det klart för mig, vilka vänner är värde att behålla och vilka inte!?
Jag är trött på den som faktiskt bara tror att de kan komma och gå som de vill! det hatar jag och såna kompisar borde utrotas för all framtid. Jag har en kompis som jag VERKLIGEN älskar och som jag har känt nu i snart 8 år, och det har alltid vart bra mellan oss, förutom ett litet tag i sommar, men det kan man räkna bort för det var ganska löjligt!, men jag vill bara att du, madde ska veta att du är verkligen en sann vän, jag kan lite på dig till 100% och jag kommer alltid ställa upp för dig! vi har samma humor och vi kan se allt från en rolig sida och det är det som gör livet så mycket roligare, du har nog madifierat mig lite, tror jag! älskar dig babe!
du och jag mot världen!

den här bilden är ett år gamal!, dagen vi skulle börja ettan! ahha

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅHHHH GULLIs, THE SAME TO YOU!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback