så jävla slut i både huvudet och kroppen

Kl är bara 10 över 9, men jag ska snart gå och lägga mig, eller runt 10 tror jag... gick upp halv 8 idag och har gjort det tre dagar i rad nu och samtidigt gått och lagt mig runt 12, skapligt trött? jo tack.
Imorgon ska jag upp vid halv 8, ska ta en buss kvart över 8 för att sedan åka till nyköping och sen vidare mot trosa för att hjälpa corris och servera på ett bröllop, det börjar tun halv 12 och håller på till kvällen... känns lite nervöst faktiskt för det var i nian sist som jag serverade.... så hoppas jag inte häller mat på nån eller snubblar och råkar få all mat över mig hihi ;) ahah Nej det får vi hopper INTE händer...

Nu är rummet äntligen klart iallfall... har hållt på med rummet hela dagen idag så jag är så jävla slut, samtidigt som ja har stått och lagat mat i över en timme, tog en dusch och nu sitter jag och försöker ta det lugnt, som sagt så blir det en tidig kväll för min del.. hörs imorgon kväll efter bröllopet, sover över hos katarina med :) puss hej


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback