stekiga tider

Helloo bloggen! nu tänker jag sitta ner och skriva ett sånt där låångt inlägg som ingen egentligen orkar läsa eftersom det bara är en massa ordbajs :) Nej skojja bara, det tänker jag verkligen inte göra utan tänker hålla mig inom rimliga ramar, så. Som ni ser så har jag gjort en ny header, inte helnöjd om jag ska vara ärlig eftersom det tog typ 10 minuter att göra.. men lite kul med förändring liksom..

Idag så gick jag upp med tuppen eftersom jag skulle till tandläkaren vi 9 imorse, spännde tandställningen så att ni värker det så inåt helvete.. Men hoppas fan att den ryker inom en snar framtid..
Idag har jag även målat lister i mitt och cindys hus, nämligen i hennes sovrum, mitt tar vi imorgon.. Snart äre klart för tapetsering och sen är det inte långt kvar innan man kan flytta in :D:D:D:D Inte fel med ett litet lillhus på 40 kvadratmeter... imorgon kanska vi ska åka och kolla på tepeter, har ingen aning vad jag ska välja....

Ha en härlig kväll pusss


Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! DU KAN VÄL RINGA TILL OSS OM DU HAR ORK OCH LUST

PUSS!

MORS

2009-08-12 @ 10:47:34

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback