12 grader kallt OMG!

Hej era små snögubbar!, ja nu börjar det verkligen bli vinter och det närmar sig julen med STORMSTEG ;D
Igår blev det officiellt jullov, than god for that! så jävla skönt, men ändå en del arbeten som lärarma lagt på våra axlar, när det sista de sa innan vi gick på lov var: sitt nu inte och plugga massa på lovet, utan lägg de åt sidan och vila upp er...
yeah right, där satt den, mitt i pick liksom!

Idag har jag varit i e-tuna med Johan, hans kompis johan och hans brutta :) de skulle kolla på julklappar och vi hängde med som sällskap kan man mer eller mindre säga, jag hitade dock en tröja och strumpor som jag är i stort behov av!!! förstår inte vaför det ä stora hål i alla par hahah

ska snart åka hem, sitter hemma hos johan för tillfället, han gick nyss till jobbet så jag väntar på att klockan ska bli 5 så att jag kan ta bussen hem, men vill inte ut, det är så jävla KALLLLT! om jag ska vara ärlig så hatar jag vintern och kylan så jävla bajsmycket!!!

men GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER TATTARE :) haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback