Ännu en less dag...

Godmorgon, jag hade inte turen att vakna på rätt sida av sängen den här morgonen heller, Hela natten har jag och kim legat och puttat på varandra, ge mig täcket, hoppa in osvosv.. Jag har haft skitsvårt att sova vilket leder till att mitt humör inte är på topp! tyvärr. 

Har svenska nu, Sitter och geakar mig i datasalen, ska försöka komma på nått bra att skriva, ska egentligen läsa ut boken först men man kan vell börja på en bokrecenssion iallafall? :P

Igår så hjälpte kim mig att packa lite, eller han var mest som ett socialt stöd hade ångest över vilka saker som jag skulle spara vs slänga. aahh Nej men typ.. det är ju alltid svårt att bestämma vad man VERKLIGEN behöver och vad som är helt onödigt. NI fattar va?

Nej nu ska jag göra nytta, måste skriva lite på svenskan. puss puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Ville bara önska dig en trevlig tisdag.Kika gärna in i min blogg , skriv en kommentar?

Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 12:31:41
URL: http://tekirch.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback