ckokladtryffel till lal (L) dag

Tjo, nu är jag äntligen hemma efter en lååång skoldag! Haft estetisk verksamhet- musik, idag fick vi lära oss att spela lite på gitarren, ta några acord och på slutet skulle vi spela på låten knocking on heavens door. PÅ pianot var det jättekul att spela eftersom man kunde sjunga till :), Det är riktigt kul med musik, men jag vill inte hålla på med gitarr utan jag vill SJUNGA!

Vet ni vad jag har gjort nyss då?? Jag har bakat chokladtryfflar som jag ska ge till kim i alla hjärtans dag present ( hoppas att han inte läser min blogg innan lördagen bara! , annars om du gör det kim, bli glad ändå :) ) ahhaah
Nej men det här med vad man ska ge, och OM man ska ge något över huvud taget är en knepig sak. Liksom vad ger man till en kille. Jag och kim var varit tsm i 10 månader det första mars, dvs 9 månader och 2 veckor på lördag. Vad uppskattar killar att få på alla hjärtans dag och är det verkligen så viktigt att fira och varför firar man det egentligen. Jo visst för att visa till alla i sin närhet att man älskar dem men det kan man väl göra på annat sätt än att köpa massa dyra saker?

VAD TYCKER NI ÄR EN BRA/DÅLIG alla hjärtansdag present?



Imorgon börjar jag vid 10, åker ändå in till skolan vid 7 ettersom det inte går ngn annan buss!, får vell skriva klart singoalla, eller jag är typ redan klar, men jag får väl läsa igenom det och verkligen kolla igenom det och se vad som behöver förbättras. ni fattar......

snart ska jag rulla tryfflar! visar bild sen. Första gången jag gör sånna så vi får hoppas på ett bra resultat!


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: Hej! Om du tycker så så förstår jag inte alls varför du läser den.



Kramar

Postat av: Olivia Hagelin

Jag tyckte de va en skit smart grej, att baka en fin choklad, det är ju ändå en ansträning lixom. Det är ju lite mer speciellt att göra tryffel än kladdkaka lixom! kram http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

2009-02-13 @ 00:10:23
URL: http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/
Postat av: Bea

Hej hej, allt bra med dig?

2009-02-13 @ 00:42:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback