Godisfrossa!

Hej, snacka om en störande eftermiddag! Jag och louice bestämde oss för att gå förbi viedorullen för att unna oss godis såhär på en fredag. Så vi gick förbi där, de har tydligen godisfrossa, så de säljer godis för 3.95 kr hg och det är nyss gott frsächt godis! snacka om att ha tur. Och igår så hade jag pengar på mitt kort, 55 kr typ. men idag så ligger jag på minus 94. och det beror på att de drog min F&S avgift igår så då går det på minus! Så jag har inga pengar på kortet nu först studiebidraget kommer och det är om 3 dagar typ! Så jag kan inte köpa godis först jag kommer hem till kim och hämtar dem. Så jag ska gå hem efter skolan till honom, hämta mina pengar och köpa det där jälva godiset! ahha! snacka om att jag blev skapligt irreterad!

Ikväll är det fest! tagga som fan!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback