Hemma och känner mig nere..

Hej alla läsare, hur mår ni? själv känner jag mig lite irreterad, vet inte varför.. hormoner som spökar kanske buuuuuuu
Gick hem till kim efter skolan, gjorde inte så mycket. tog det lugnt kolla lite på tv. Min buss hem gick vid 5 så det fanns inte så mycket tid att spela på ivarje fall! Imorgon ska vi gå på bio ;) Det bli benjamin buttons otroliga liv ( heter den så? ingen aning ) Hoppas den är bra.. det är ju trots allt nästan 3 timmar lång :S gahh ahha

förresten SÅ VILL JAG GRATTA MIN STORESYSTER CINDY SOM FICK SITT KÖRKORT IDAG! GRATTIS GRATTIS, NU SKA DU FÅ BLI MIN CHAUFFÖR HAHAH!!!

Ha en trevlig afton mina damer och herrar så hörs vi senare!

SF Bio: Benjamin Buttons otroliga liv

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback