Hur fan ska man samla ihop pengar?

Det här med pengar är säkert ett stort bekymmer för de " normala" tonåringarna som inte lever på sina föräldrar eller som bdb, lever så sina läsare.. typ.

Iallafall, jag ska ju eller jag MÅSTE spara ihop pengar tills spanien eftersom det lär ju gå åt en del där och så vill man ju kunna ha lite extra att leva för och slippa snåla jämt! :( Så därför har jag bestämt mig för att imorgon så ska jag gå runt till olika ställen och fråga om de har några lediga jobb ( extrajobb nån gång då och då ) för jag är verkligen i behov av pengar.! Men det är ju inte så lätt med tanke på vilken lågkonjunktur vi har just nu.... Men får vell försöka så gott det går helt enkelt.!

Nu ska jag iallfall gör mig iordning för kvällen och ringa kim. hörs imorgon puss och kram skumbanan!



I´m going to be a rich bitch! hahahohoh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2009-02-09 @ 23:22:56

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback