I taket lyser stjärnorna!

Nu är skoldagen äntligen slut och jag ska snart ta bussen hem till kim. Han skulle ha vattenbrottning ( fråga mig inte vad det är, men tydligen nått skumt för att tänka bort tävligen ett tag och stressa ner typ. ) Så Madde frågade mig om jag ville gå på bio med henne ikväll. Så vi har bokat två biljetter till : i taket lyser stjärnorna till halv 7! Jag hoppas den är bra, för jag har ju hört olika åsikter om den filmen. har ni sett den?  eftersom madde hade två gratis biljetter så bjuder jag hennes på godis! så vi ska ha mysigt! :)


 På biologin just nu så höll vi på och labbad emd bakterier1 fett coolt, man kunde så hur de hade förökat sig på bara tre dygn! sjukt!

Det var allt för mig idag. vi hörs imorgon när jag är hemma från vingåker! puss puss

Förresten: LOOOOOOOOOV!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se den filmen! :D ja o några från klassen ska kanske kila iväg o se den någon dag på lovet! :)

Postat av: tina

sv: nej de förvånar mig inte att han är en kvinnomisshandlare, han visar bara att äckliga kräk finns överallt. Hemma i svensson familjer, i kändisvärlden, på stan, tunnelbanan, advokater, läkare, lärare, dagisfröknar osv osv. Men att chris brown skulle sjunka så lågt att han ville döda rihanna var äckligt, redigt vidrigt!! Jag kommer aldri ALDRIG lyssna på någon låt med honom igen.. fyfan. Jag hatar verkligen sånt här, har varit med om sånt här själv med min förra pojkvän, det är så jäääääääävla sinnessjukt! FAN VAD ARG MAN BLIR PÅ SÅNNA ÄCKLON!

2009-02-13 @ 21:46:35
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: jeanette

den filmen vill jag se :D

2009-02-15 @ 00:00:53
URL: http://pixyfalse.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback