piercingen är infekterad! :(

Tjo hemma igen. Kom innanför dörren med doften av nybakat bröd så det är vad jag käkade till mellis :P

Jag är infekterad i min piercing, det gör lite ont och ser illa ut, Men jag tror att det mest beror på att jag pillar för mycket fast jag inte får! :(

HUR HAR ERAN SKOLDAG VARIT? Jag har inte fått så mycket gjort i skolan idag, mest chillat runt, gått på stan och så vidare... Man får nästan mer gjort hemma. Jag har blivit insatt som fan ni i Photoshop så jag håller på med det en del :P ahh Det är ju kul som fan och man kan verkligen göra schyssta bilder ju!

Nu ska jag försöka skriva klart singoalla, bokenanalysen som jag skrev på igår.. Men få se om jag orkar det...

Förresten är det nån som har några gulliga alla hjärtans dag tips på vad man kan göra? Kim kommer inte hem frpn gbg först på kvällen så vi får hitta på ngt då! :)


Kommentarer
Postat av: daisy

Vilken fin bild du har lagt upp (miiin) :D ^^) <33


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback