Uppdatering om gårdagen!

Nu tänkte jag berätta lite för er hur min kväll igår var.


Först så gjorde vi oss iordning för att sedan åka till sveden för att förfesta. Så jag, kim, pontus och jasmine fick skjuts av tobbe som körde oss. Så vi kom dit, träffa trevligt folk. spelade lite ölspel och sen runt 9 så skulle vi åka till runtuna för att gå på festen som var höjdpunkten på kvällen. Iallafall, innan vi skulle gå så blev det lika kaos för alla blev lite äcklade av spyan en kille hade lagt i trappen.. Han hade druckit alldeles för mycket och för fort! Så vi som var oskyldiga gick iallfall mot bilen och åkte i väg mot festen. Men det ända problemet var att vi hittade inte dit! vi åkte runt som idioter i över en timme om inte mer och försökte hitta, men vi var verkligen helt ute i blåbärsskogen!, så eftersom tibbe körde ganska så fort så blev både kim och pontus åksjuka och var tvugna att spy.. Trevligt men sånt som händer.. Sen så trodde vi att vi hade hittat rätt så vi åkte vidare, men det slutade med att vi bara åkte runt i cirklar typ.. Efter 1.5 timmar så åkte vi till vipsen och käka, Så var den kvällen. Jag hoppades ju på att vi skulle komma till festen men så blev det ju som sagt inte.... tråkigt.



pontus som envisades med att dricka upp jasmines vin typ ahah!

Jag glönde kameran i bilen på förfesten så det blev bara en bil typ när vi var på vipsen.... Tråkigt.


Kommentarer
Postat av: mandy

fin blogg:)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback