Vad är det för sexig med högljudda bilar??

När jag och madde var på väg till bussen så var det nån idiot rent utsagt som börna som fan med sin bil, asså sånt tycker jag är så jävla avtändande om man får säga så. Asså tror killar att man tar det som en komplimang om man får tinitus och lukat bensin eller? Nej jag tycker inte att det är speciellt seixgt med killar som börnar och ska stajla genom att brumma med bilen. Det finns andra sätt tro mig!

Eftersom jag inte har så mycket att göra så har jag bestämt mig för att jag ska städa mitt rum! haha det måste fan vart länge sen asså. Ser bara hur damråttorna samlar sig runt mig! Usch nej så vill jag inte ha det! Ska städa och sen ska jag laga lasagne till familjen! :) gott hörs sen puss 


 söta madde!

förresten vill ni veta hur ambtiösa jag och madde har varit idag? Vårat schema som vi gjorde idag var fullpackad, men det var ju baar för att lärarna ska se oss som motiverade haha, men icke. Vi sov först tills lunchen typ båda var skit trötta, sen efter lunchen så pluggade jag lite engelska ( eller jag skrev 2 rader på datan typ ) sen gick vi på stan och sne åkte vi hem! Om veckan kommer vara så här seg så kommer jag inte palla. ! shit vad onödigt asså

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha vilket goofy smile! blir sååå fina bilder när man tar underifrån alltså. hehe


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback