valentine

Hej, förlåt för en kass upptatering! Men jag har inte hunnit bloggat idag, för jag åkte hem tidigt idag från kim för han har vart och tävlat+ att jag skulle hänga med till Vingåker och packa ved. Så det är det jag har gjort hela dagen. Sen när vi var klara med det så gjorde jag och cindy mat, sen så åkte vi till flen för att köpa efterrätt! Det blev glass med ckoklladdoppad annanas och choklad och banan! Skit gott var det!! :)

Nu sitter jag har och väntar på att kim ska komma. Det är ju även melodifestivalen på tv. Måns och 1000 miles är de bästa bidragen!! hoppas att båda går vidare till finalen!. Imorgon kommer rikard, nathalie och matilda påbesök! skoj. HOppas ni får en trevlig helg och glad alla hjärtans dag på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: Jag vet mycket väl vad min lillebror gör och inte gör, och jag ännu bättre hur han är uppfostrad.

Postat av: Leia

Håller med dig om att det var de bästa låtarna denna gång.

2009-02-15 @ 00:05:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: sara

Ha en fin söndag.

Var gärna med i min tävling!

2009-02-15 @ 13:35:09
URL: http://saaralii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback