Värsta fyndet!

Godmorgon på er, sovit gott! jag har sovit så jävla skönt att jag inte hörde att jag fick sms igårkväll mellan halv 10 och 10- Jag går och lägger mig tidigt jag vet men det är så jävla skönt att sova och så BRA. Jag har just hjälpt Ann ( biologiläraren ) att plantera mat till bakterier som vi ska labba med nästa vecka. Fy fan vad det stank! yucki!

Dagens fakta: jag kanske ska bli medryttare till två tävlingponnier! Hoppas det blir så för jag saknar verkligen ridningen så grymt mycket och så är det så skönt att bara komma ut och iväg, ut i skogen/ banan och vara ett med hästen. Ingenting annat! saknar det verkligen!

Apropå fyndet. De som går på enskilda vet att det har varit väldigt mycket kvarglömda saker nu. bla ett par skor som har legat där sen innan jul. Och eftersom ingen kommer och hämtar sakerna så ska de sälja dem i skolan ( typ som en loppis ) och då kanske folk kommer och hämtar sina saker. Eller så får de köpa dem! Jag har nu iallafall köpt ett par skor, reebook typ nya och i MIN storlek ! MY LUCKY DAY JAO :) visar bild sen :)

Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!ta det lugnt med träningen

2009-02-04 @ 21:21:49

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback