denna eviga längtan

Ni anar inte hur mycket jag längtar till spanien, jag vill komma bort från sverige och allt som kommer därtill, lägg mig på en varm strand tillsammans med kim och bara njuta av hur härligt livet är och kommer att vara de närmaste 4 veckorna. Men så kan jag inte tänka först om 6 månader typ.
Idag så har jag faktiskr varit duktig att börja packa lite av mina saker som jag ska ha med mig till mitt hus när vi flyttar. Det är grymt svårt att veta vad man bör och inte bör spara eftersom det redan nu är så mycket skit som bara står och samlar på mig en jävla massa damm!! Nej det ska bli ändring i mitt nya rum. Det ska vara stilrent, inte för mycket saker och välstädat. Eller det är ju så som det borde se ut snarare. Men saken är ju den om det KOMMER se ut så.. Hmmm vi får vell se.
Aja nu ska jag vända mig tillbaka till min bästa vän för tillfället- kemiboken:S, hörs imorgon när jag är i SKOLAN! woho. och imorgon föressten så kommer vi börja med vårat estetiska val, och jag väljer såklart musik-sång! :) ska bli skoj, hörs då puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback