en dag kvar i ledigheten!

Fy fan vad jag är trött, jag och kim gick och la oss vid typ 11 igår men somna säkert inte först strax efter 12. Och han skulle till skolan idag så han fick gå upp kl kvart i 7 stackare! Hela natten har vart lite lustig för vi brukar nästan alltid småtjafsa om täcket varje natt, vi drar i varsin ände så att täcket nästan går sönder haha, men jag brukar altid få mest eller vad säger du? :P ahah kanske ska börja me att ha varsitt täcke?, Nej för då så blir det lite som om vi har vart gifta i 10 år och inte klarar att ligga under samma täcke för det gör vi ju! :)

min väckarklocka ringde kl 9, jag stängde av den och efter 20 minuter så ringde tandläkaren. ahah lite pinsamt eftersom hon typ inte hörde vad jag sa, jag brukar slumra lite, speciellt på morgonen och jag fick verkligen kvickna till fort och då kom jag på att hon ringde eftersom jag talade in ett meddelande på telefonsvararen igår, det var ju röd dag igår så jag kunde inte komma fram!, jag har iallafall fått en ny tid den 16 januari kl 20 över 2 för att fixa till en del på tandställningens om lossnat! åhh vad jag vill ha bort det här tågrälset nu! orkar inte mer och det är så fult! hatar tandställningar! :(

Huset kommer om typ 3 timmar och alla är jätte förväntningsfulla! jag med :P
och ni alla som går iskolan idag, kämpa på! jag börjar inte först imorgon :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback