första dagen i skolan!

första dagen iskolan eller hela dagen har varit så jävla sjukt slapp. Det började med att vi skulle ha fysik, men läraren var inte där, så vi jobbade självständigt med en labbrapport. Sen så hade jag och katarina håltimme från kl 10 till 2 dvs jag hade lika gärna kunnat skita i denna dag, men man lär sig ju alltid nätt. idrotten var ganska nyttig för då gick vi egenom planeringen för våran 2009! Jag har valt bort matten nu i tvåan för att jag inte orkar läsa mer matte utan ta en pause. Jag ska istället  läsa matte D i hela trean istället för i tvåan och trean! så det innebär att jag har en mängd med håltimmar nu den här terminen, men de ska jag fylla ut med träning på friskis och pluggaplugga!

Jag har förresten kommit på mitt nyårslöfte! : Jag ska uppnå de betygen som jag vill ha och är värd när jag går ut trean och jag ska göra allt som krävs och allt jag orkar för att klara det! Det kommer bli en tuff väg, men det är ju alltid en uppförsbacke längst alla vägar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback