godmorgon. 10.49

Hej hej, hoppas ni sovit gott, det har jag gjort för en gångs skull, tog ingen ipren innan jag gick och la mig så jag slapp de där äckliga kallsvettningarna som man får när den börjat verka! Visst den dämpar febern men vem vill ligga och svettas en hel sjö när man ligger och sover?? inte jag iallafall.
Idag fick jag sovmorgon igen. sov till 10 över 10 typ, skönt som fan. Börjar känna mig bättre nu men jag har fortfarande ont i huvudet och halsen näsan rinner och jag har tom. fått sår typ runt näsan eftersom jag snytit mig för mkt :(

Idag blir det andra bullar som gäller, jag ska plugga lite kemi, gjorde det igår men jag kom inte längre än ett tal som jag redan kunde... Blir bara så omotiverad när jag ska plugga så här hemma, när det finns hur mycket andra saker som man kan göra som inte involverar tänkandet hah! shit nu börjar jag verkligen låta lat! Nej skärpning. NU ska jag gå och fräscha till mig och sen plugga lite! cíao


Kommentarer
Postat av: daaiiisy

min bild dårå

2009-01-21 @ 14:29:33

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback