godmorgon!

Hej! provet gick bra, Fysik är inte min starka sida egentligen men det gick ganska bra, satsar på ett VG iallafall!
Imorgon är det helg fyfan vad skönt! inget läxgörande i helgen och inte heller nästa vecka, ändast jobba i skolan blir mitt motto för nästa vecka!!!
Nu har jag håltimme fram till kvart över 12, då ska jag ha musik-estetisk verksamhet. Sångfågel som jag är så ska det bli ganska kul! Ska gå och träna på friskis nu med katarina! ska se om jag hittar henne, tror hon fortfarande sitter och skriver prov. Vi får höras senare! hare bre puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: cissie

Vilken fin header du har :)

2009-01-29 @ 15:35:08
URL: http://cissielisen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback