kan denna dag bli sämre?

Nu är jag hyfsat genomfrusen i hela kroppen pga att när vi hade åka bussen i ungefär 1km så gick den sönder. Det började pipa konstant, det var tydligen nått som hade frusit fast, typ ventilationen eller vad han sa.... så vi fick sitta och lyssna på ett högt pipande ljud i ungefär i 50 minuter innan den andra bussen kom. tur var det iallafall att jag hade sovmorgon idag för annars hade det inte varit så kul direkt!!! Det värsta som kan hända nu är vell att alla andra lektionen blir inställda, av nån anledning. då har kag åkt in till skolan för nothing! jag hatar verkligen bussar , de är oftast nått fel på dem, ialalfall den bussen som hämtar upp oss på vägen från flen till nyköping, den är ful skabbig och säterna är sönder och sönderklottrade typ!
Nu ska jag inte  klaga mer utan jag hoppas att ni får en trevligare dag än mig, eftermiddagen blir iallafall lyckad då ska jag träffa prinsen! :)
hare bra så länge pusspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback