mamma och pappa läser min blogg

Jag pratade nyss med mamma och pappa, ringde dem för det var ganska länge sen som vi hördes av, och tydligen så läser de min blogg:) ahah det är ganska skoj att de gör det, och bra oxå för då får de ju följa mig  i min vardag med tanke på att vi syns så sällan tyvärr....älskar er :)

Som jag sa förut så skulle kim hem idag och åka till sin träning och duktig som jag var så kollade jag upp busstiderna mån-fre, men när kim väl står nere vid bussen så ringer han mig och säger att det är söndag! justihelvete det är det ju, lite komiskt att det hände, men ändå tråkigt eftersom han såg fram emot sin träning, men nu får han ju vara lite mer med mig och det kan man vell inte tacka nej till? ahaha ;)



och nu sitter han och hjälper min lillebror och bygger ihop hans modellferarribil! det tar en evighet! haha de har typ byggt i över 2 timmar och bara byggt ihop motorn typ ;)
fanny är också med och tittar! :)


och förlåt daisy men jag var tvungen att lägga upp den här bilden :) den var ganska söt eller hur?


Kommentarer
Postat av: syyyyster! <3

bööögjävel!! hhaha nee ja bah skoja :P men den där bilder va vell ändå jäkligt ful?? :S :P

Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback