morgonens knäppis

idag på bussen på väg till skolan så var det två killar i typ 14-15 års ålders som satt bakom mig och madde i bussen och så säger den ena
- Det är ju inte så lätt för mig att knarka eftersom typ hela mig familj jobbar på behandlingshem.
- jaha, har du provar hash eller?
- ja. en gång när jag rökte hash så kom jag hem med rödsprängda ögon, och så frågade mamma mig: har du rökt på?. Nej jag har bara druckit,- Men varför är du så röd i ögonen då? - ehh jag är trött?
dålig bortförklaring+ killen är baar 15 bast och har redan provat drogor! är det inte lite stört? och att mamma ens tillåter att han kommer hem full?

Godmorgon föressten


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback