när man börjar att ge upp

Idag slutade jag egentligen kl halv 12, eller jag gjorde det men stannade kvar i skolan med corris för att plugga inför fysikprovet imorgon. Jag tycker verkligen att fysiken är jätte svårt till och från och ibaland så kan det finnas uppgifter som man tycker är skitsvåra i skolan, men försöker lösa det med hjälp av alla formler i hela boken, men det funkar inte. Och när man kommer hem så är det som en självklarighet hur man gör, skitenkelt.. lite konstigt haha!

Efter imorgon så kommer det vara lugnt på provfronten ett tag, de andra tvåorna åker ju utomlands, plus att matte inte längre finns med på mitt schema så ganska mkt går bort bara där. Hoppas man kan få tillbaka sitt liv lite iallafall, iallafall några veckor. Det vore skönt!

Just nu längtar jag verkligen efter att träffa personer som jag inte träffat på länge, som mamma, pappa, mormor, mina syskon micke och cicci! Jag saknar dem verkligen jätte mycket och får försöka få lovet att räcka till att hälsa på alla.!
Alla som inte vet hur det är att vara fosterhemsplacerad tar det som en jälvklarighet att träffa sin familj dagligen, men den ända som jag träffar från min biologiska familj är min lillebror. Visst inget fel i det men man saknar ju de andra oxå! så till er alla " normala " lär er uppskatta vardagliga saker som eran FAMILJ!. Det var allt för mig hare bra puss



min lillesyster cicilia! visst är hon söt? :)

Kommentarer
Postat av: Madde

pik till någon kanske? ;)

Postat av: Alexandra

jättesöt :) fin blogg!

2009-01-29 @ 01:49:54
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback