ny istid?

shit fy fan vad kallt det är asså! Såhär kallt har det inte vart på hela vintern... gahh
Hela helgen har jag tillbringat med min älskling, åkte dit i fredags, då när jag kom dit så kollade vi på björ gustavsson filmen, ahahh sen så gick vi en promenad med hunden, fikade, käka mat kolla på tv. Sen så kollade vi på en film som heter flyga drake nån som sett den? grymt bra faktiskt. Sen till det så fikade vi igen fast nu glassen som jag köpte med varma hallon och ananas :) super gott!
I lördags så tog vi det bara lugnt, kim tränade och när han kom hem så lagade han pannkaka , sen så kollade vi på filmen som gick på tv kl halv 10 på kanal 3! det var asrolig! :)
Kom hem idag runt 2, skulle hjälpa till lite hemma, det är liksom 7 veckor kvar tills vi flyttar, huset kommer på onsdag och vi har ett helt HUS som inte är nerpackat typ ahah snacka om stresssssssss

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: mjoo kanske, jag vet inte redigt, men det löser sig nog :)

Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2009-01-06 @ 15:24:08
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!du passar riktigt ra som brunett

2009-01-06 @ 15:25:12

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback