saknaden är enorm

Kim åkte precis, kändes ganska tungt i hjärtat faktiskt, eftersom jag saknar honom jätte mycket när vi inte är tsm!, Det känns som om allting pöltsligt blir så grymt tråkigt!, Jag måste plugga kemi och fysik nu idag så det får vell driva min dag igenom. Men iallafall, jag saknar dig älskling!

Imorgon är det vecka 5. och veckan efter det blir fett slappt eftersom alla tvåor som har språk steg 2 eller 3 kommer att åka till deras respektive land, spenien italien etc. Så eftersom jag valde om så att jag nu läser steg 1 Italiano så kommer jag inte åka med. Så det blir några tvåor som blir kvar i skolan och det blir nog ganska chill pill! haha

Hoppas eran söndag blir roligare än min puss!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag vet att du kommer sakna mig när jag är borta i italien! ;D <3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback